Allra mest Neff.

Idag har vi haft härligt besök från Avesta av familjen Neff. Oh, vilken ljuvlig dag och sällskap. Jag jobbade till 14:30 så det var mycket av dagen kvar när jag kom hem. Vi gick bort till en nybyggd lekplats i närheten av oss. Varmt, solsken och glada barn. Härligt. Här kommer en bildkavalkad från eftermiddagen och kvällen!!


Seth och Jacob åker rutschkana.


Therese ville testa att snurra, men... man tar en risk om man gör så...


Hon fick hjälp av Stefan att snurra, så hon blev allt lite yr ha ha :)


Stefan testade lite lekgrejer också. Här en motorcykel som inte var gjord för hans storlek...

Han testade även att klättra omkring på en klätterställning. Curtis tog kortet med någon specialeffekt och jag tycker det blev häftigt.



Seth, Curtis, William och Jacob.


Seth och Curtis klättrar... Kolla Seths min.


Han valde den enklare vägen, men ändå inte så enkel, eftersom stegen är rejält svängd.

Efter lekparken gick vi till stan och åt glass vid slottet. Det börjar visst bli en tradition för oss att göra det.


Mmmm smaskens.


Familjen Neff.


Fina slottet.

Efter glassen tog vi en tur och var kultiverade och tittade på några av Open art grejerna.  När vi var vid den stora kaninen på Stortorget började pojkarna leka Björnen sover. Några stannade och tittade och någon sjöng med. Kul!


Två björnar och en som gick runt.


William och Seth.


Jacob.

Jag och Therese. (Stefan kallar detta för ett typiskt "Miakort" hi hi). 

Att bara jobba 75% när det är sommar är suveränt. Vi hann ju träffas mycket trots att jag jobbat idag. Det är som en förlängd semester... nästan :).

Kram påre min bloggvän!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0