Sommar

Så, då var årets Midsommar över. Hoppas du haft det bra! Vi har haft det gott hela helgen.
Stefan jobbade på lördagen och Seth, jag, Johanna och Thomas åkte till Hjälmargården. Det var gudstjänst där på förmiddagen. Johanna och jag sjöng och Lasse PP Nylén predikade.

Igår predikade Stefan och Johanna och jag sjöng på mötet här i Örebro. Sedan kom Marcus, Lovisa och barnen hit på eftermiddagsfika. En bra helg helt enkelt :D

Idag har jag jobbat hela dagen. Stefan och Seth har semester och gav sig av till Statsparken. Jag mötte upp dem där när jag slutade på jobbet. Härligt!!!


Bad i plaskpoolen.


Fika.


Nu har jag mött upp :D


På väg hem.

Nu är det sommar!!!

Avslutar med en bild på en av våra katter. Finns det någon liten korg eller kartong att ligga i så gör hon det... Vi har en liten korg med papper och grejer i, i köket:


Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så härligt allt låter och så skönt det såg ut med badet. Roligt att ni fått en bra midsommar i ert nya hem. Gulligt med kattbilden. Kram kristina

2011-06-27 @ 19:21:52
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Catharina

Hittade hit genom Kaelas blogg. Tack för att du delar med dig av ditt liv och din vardag!



Var välsignad/ Catharina

2011-06-27 @ 22:28:45
URL: http://echolmlund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0