Supercell

Ja, det var inte konstigt att det blixtrade och dundrade här igår. Jag läste förut i Aftonbladet att "det ovanliga fenomenet Supercell drabbade Örebro län hårdast". Det slog ner runt 20 000 blixtar under några timmar, värst var det mellan 20 och 21 igår. Jo jag tackar, jag märkte det!

Idag när jag kom hem ville Seth ut och åka rullskridskor, så vi tog oss en promenad. Vi upptäckte att det är svårt att åka rullskridskor här i centrum... Det är kullersten eller "plattor" överallt förutom där bilar och cyklar åker och eftersom det är bilar och cyklister överallt är det svårt för honom att röra sig fritt på dessa vägar/cykelvägar. Vi får nog leta oss ut lite så han får åka rullskridskor. Men han var duktig och kämpade på ändå. Annars har vi inte gjort så mycket mer än att fixa lite i Seths rum. Tyvärr fick jag fruktansvärd huvudvärk efter det, så jag har stoppat i mig värktabletter för att undvika migrän och sen legat på soffan när Seth tittade på Bolli. Nu börjar det släppa av så jag ska titta på TV3 play och "Det blir bättre" med Peter Jöback. Jag har inte hunnit se det än, men nu är det dags! :)

Hoppas du har en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Cissa

Ja, jag tänkte på er i dag när jag läste om åskan i Örebro. Här har vi väntat och väntat hela dagen på att åska och regn ska komma och lätta lite på trycket men inte då...



Hoppas huvudvärken släpper ordentligt nu!



Kram

2011-06-08 @ 23:17:34
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0