Happy birthday to me...

och till min mamma, som också fyller år idag!!!

Vilken början på dagen. För det första sov vi alla tre till 7:30, vilken lyx!! Stefan och Seth började styra i köket - eller Seth sprang fram och tillbaka, eftersom han ville titta på barnkanalen också :D.
De sjöng för mig och jag fick god smörgås och tårta. Jag vill ju ha tårta på morgonen såhär, det är jag uppvuxen med. Stefan vill absolut inte ha det, eftersom det är alldeles för tidigt för tårta enligt honom. Så när jag fyller får jag tårta och när han fyller får han något annat gott som han gillar. I år blev det räksmörgås till honom.




Det här kortet har Seth valt helt själv...hm, undrar om han tycker vi liknar varandra :) Det står även "till en underbar kvinna" på kortet...


Jag blir så glad, så tårarna nästan börjar rinna.


Den här sparbössan, som ser ut som en coca-colaflaska, fick jag äv underbara Seth.


Jag fick också denna kundvgnsbricka. Det var att det är ett hjärta på, som gjorde att han ville köpa den. :)

Av Stefan fick jag tio röda rosor,


jag fick en hushållsfri vecka - vilket var det enda jag kunde komma på att jag önskade mig när Stefan frågade för någon vecka sedan - och så fick jag att välja hotellnatt och musikal i höst, när våra liv lugnat ner sig lite. Wow, perfekta presenter till mig helt enkelt. Min man känner mig :). Dessutom har han gjort korten som sakerna stod på alldeles själv, med mina scrapbookgrejer. Jag blir så glad när han anstränger sig så.

Nä, nu ska Stefan ha med sig sin dator till kyrkan, eftersom han predikar idag, så det är bäst jag slutar skriva.
Jag är jätteglad idag. Jag älskar att fylla år, det kommer jag antagligen göra när jag är 80 år också :D. Jag blir som ett barn. Att dessutom ha två underbara killar som uppvaktar mig såhär på morgonen gör mig såå lycklig.

Hoppas du har en fin dag du också!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis !! :D

2011-03-20 @ 09:14:10
Postat av: designhappens

Stort grattis!!! Kram Maria

2011-03-20 @ 14:52:37
Postat av: Cissa

Ett jättegrattis på födelsedagen! :-)



Kul att du och din mamma delar födelsedag! Vilken födelsedagspresent hon fick! :-) En sån present fick jag på min 27-års dag, då fick jag Ludvig!



Kram!

2011-03-20 @ 20:11:36
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Robert

Stort GRATTIS från oss!!

2011-03-21 @ 01:10:27
URL: http://www.robertakesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0