Iphone

Hej igen. Nu var det länge sen... Jag har haft fullt upp och somnat tidigt så bloggningen har fått vänta. Inatt blev det inte så mycket sömn. Frodo kom in med en ångestfylld pipande mus. Stefan försökte få tag iden stackars musen, men den sprang in under köksskåpen... Han tog bort lite brädor-det heter ngt annat- och släppte in katterna under köksskåp och diskbänk. Till slut kom de ut med den och Stefan fick tag på den. Stackars mus... Sen tog det ett tag att somna om för oss båda. Nu undrar nog du varför jag skriver blogg vid denna tid:). Jo, jag har fått en iphone som jag skriver på och jag gör det på lunchtid... När Stefan fick sin iphone förstod jag inte riktigt grejen med den men jag har ändrat mig :). Man är väl inte sämre än att man kan göra det hihi. Kul att kunna blogga var som helst ifrån även om det är lättare från datorn. Om jag hinner bloggar jag en sväng ikväll också. Först och främst ska jag dock betala räkningar hua. Hoppas du har en bra dag!!


Här är jag idag, trött, efter ännu en natt med dålig sömn... men det blir nog bättre i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch och fy för råttor :o(( Idag hämtade jag Lennart på jobbet och pratade med lite med Zara, hon berättade att det springer omkring råttor på sömnlabb, hon hade sett en stor svart hårig råtta irra omkring i korridoren!! Även pat hade sett dem på natten :o(( Nu ligger det fällor lite här och var...tur att man inte jobbar där!! Kram, kram Lina

2011-03-25 @ 16:03:35
URL: http://www.homebylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0