Lycka

Nu är han hemma igen denna underbara kille :D



Det är ren och skär lycka att träffa honom igen nu! Han har varit så ordentlig hela veckan hos mormor och morfar, så vi får väl se hur det går här hemma nu. Det är väl lite trots och trötthet som behöver komma ut misstänker jag. Ikväll fick han vara uppe tills jag gick och la mig, för han var ledsen och grät när han skulle somna. Det blev nog mycke känslor i kroppen på honom.
Han har saknat katterna och de har saknat honom. De söker sig till honom hela tiden och det är väldigt gulligt att se. Just nu ligger Seth och snusar bredvid mig (snusar är när man sover och det låter lite om en när man andas, men inte så mycket så att det blir snarkningar...)

När mamma, pappa och Seth åkte hit idag stannade de på McDonalds och åt lunch. Seth verkar ha en förmåga att få folk att tycka om honom för de frågade om han ville komma bakom disk och plocka ihop sitt eget Happy Meal. Det gjorde han ju förstås :) Tidigare har han fått gå in och göra sin egen glass på McDonalds, vilket han tror att han ska få göra varje gång nu, förstås ;)

Oj, vilket långt inlägg det blev. Jag skulle ju bara skriva att plutten är hemma igen nu.

Måste också berätta att vi har fått bönesvar förra tisdagen, igår och idag!! Förra tisdagen fick vi veta att Seth fått en plats på en skola vi verkligen vill att han ska gå på. Igår fick jag ett jobb i Örebro. Ett drömjobb för mig, ett jobb jag verkligen vill ha!!! Idag har vi fått en lägenhet. Vi ska åka och titta på den innan vi tackar ja, men det känns helt oooootroligt skönt! Det är också en lägenhet som vi verkligen vill ha (på pappret alltså, vi har ju inte sett den live än). Så nu är det mesta ordnat för oss, som inte var ordnat för bara en vecka sedan. Nu är det bara kvar att få sålt huset! Från mitt hjärta: Tack alla vänner som ber för oss och tänker på oss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skola, jobb och lägenhet ordnat på en gång, toppen! Huset blir nog snart sålt, ska du se!

Postat av: minna

vad är det för jobb och skola? Nyfiken :)

2011-03-09 @ 19:45:43
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0