Min underbara man

Idag när jag kom hem stod de här på bordet...







När jag bytte lakan nu ikväll hittade jag det här under min kudde:


Alltså, jag älskar när han gör sånt här!!! Min absoluta favoritblomma är just rosen. Den luktar fantastiskt och är så vacker. Jag älskar även choklad, så min man känner mig :D

Alla ni killar och män som läser min blogg: Sånt här gillar vi tjejer. Ge din fru/flickvän, din mamma eller syster något fint då och då :D
Jag försöker hitta på grejer till Stefan också, men det är svårare eftersom han gillar Ipads och sånt ;) det är liksom lite dyrare, men just sån här vardagsuppmuntran är så härlig. Ni tjejer, ge din man/pojkvän, pappa eller bror något som han kan uppskatta. Det är just sånt här som sätter guldkant på vardagen :D

Stor kram

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag blev så glad när jag läste inlägget. Vilka vackra rosor,och vad gulligt att han lade chocklad under kudden. Det visar ju att han älskar dig. Som sagt,det är sådant som sätter krydda i vardagen. Hoppas att du får en trevlig dag. många kramar från anonym.

2011-03-16 @ 06:38:01
Postat av: Bonnfrua

Jag ska tipsa Maken att han ska läsa din blogg...

:-)

Men han gör annat istället, som fina ägg-o-räkmackor igårkväll...

2011-03-16 @ 10:22:59
URL: http://www.bonnfruas365-bilder.blogspot.com
Postat av: Mummen

Jag vet att du har en fin och underbar man, precis som jag fast min kanske inte lägger någon chokladkartong under kudden.

Kramis

2011-03-16 @ 18:28:55
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: minna

Jag tror att en man blir minst lika glad att få en bukett blommor eller något gott som han gillar precis som vi gör. Jag gav min man blommor en gång när jag väntade Julia. Jag ville på något sätt tala om för honom att jag var tacksam för hans tålamod för jag var verkligen bitchig under graviditeten. Han blev jätte rörd och glad. Marabous russin & mandel ger jag honom också ibland.fast jag äter upp det mesta men det är ju tanken som räknas ;)

2011-03-16 @ 18:50:47
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0