Mitt i natten

Hej och förlåt dålig uppdatering!! Jag kan inte sova, därav den konstiga timmen på detta inlägg! Eftersom jag inte kan sova tänkte jag att jag bloggar lite från min iphone. Tänk att det redan är gryning ute. Det är verkligen ett tecken på sommar det! Igår - måndag - åkte vi några tjejer till Hedemora på spa, direkt efter jobbet. Jag och Ullis fick nämligen det i 30årspresent för 3 år sedan. Av olika anledningar har det inte blivit av förrän igår. Oh vad härligt och gott det var!!!! Vi bubblade, fikade, pratade och skrattade. En riktigt bra present helt enkelt! Så har det hänt en annan rolig sak här igårkväll men det återkommer jag till senare för jag vill prata med huvudpersonen först. Nähä nu mååååste jag somna om. Hoppas det går. Ha en bra tisdag!!

Kommentarer
Postat av: Skrivmoster

Vilken underbar present! Förstår att du hade det gott!



Hoppas att du kunde somna om! Låter spännande med "en rolig sak" ...



Skickar dig en solskensdag från mig! Kram!

2011-05-10 @ 08:05:18
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se
Postat av: Robert

Vilken cliffhanger...

2011-05-10 @ 22:39:31
URL: http://www.robertakesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0