Packning och jobb

Oh, förlåt dååååååålig uppdatering! Vi jobbar och packar, jobbar och packar... Jag insåg att vi har aldrig har flyttat samtidigt som båda jobbar heltid, som vi gör nu. Vi börjar bli klara men imorgon är jag borta med mitt jobb - ska bli superkul!!! - och på torsdag och fredag är Stefan borta på obligatorisk utbildning och på fredag kväll är det ungdomssamling som vanligt :) På fredag är det också Karnevalloppet som Seth ska springa! Vi har fullt upp in i det sista ;) Det blir lite dålig uppdatering just nu men snart så är jag tillbaka i full kraft igen :)!! Kramar påre!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som om det är fullt upp! Börjar ni jobba i Örebro redan nästa vecka? Lycka till med flytten!

Postat av: Skrivmoster

Slit inte ut er!



Vi jobbar på inför vår resa och då blir det inte många rader vid datorn...



Ha det så gott!

kram

2011-05-26 @ 08:39:06
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0