Fem meningar

Jag har fått en award! Jag blir lika glad varje gång. Jag har fått den från Cissa, som jag fick kontakt med för över ett år sedan när vi förlorade Silas. Hon är en uppmuntrande fembarnsmamma :) Tack Cissa!!

Jag ska fylla i dessa fem meningar:

1. När ingen ser eller hör mig............... dansar jag!

2. Jag går aldrig hemifrån utan..............nycklar, plånbok och telefon.

3. Min blogg heter som den gör för att jag................oj, så svårt. Det var ju så många orsaker. Jag har ju inte min identitet i att vara fru till någon. Jag är ju liksom många delar, fru, mamma, dotter, dotterdotter, syster, svägerska, vän, arbetskamrat osv osv. Men mitt liv påverkas väldigt mycket av att vara gift med en pastor och jag ville börja blogga om mitt liv och namnet avslöjar även att jag är troende, viket är en så viktig del i mitt liv.

4. Om jag vågade skulle jag..............hoppa bungyjump.

5. Om 10 år kommer jag att..............vara 43 år. Ha ha!!! Hjälpes!!!
(blink blink Robert ;))

Egentligen ska jag också skicka vidare den till fem andra bloggar, men jag fuskar. Jag tycker det är så svårt, så du som vill kan väl ta vid här! Det är roligt att se andra fylla i meningarna, så gör GÄRNA det!!!

Tack alla ni som tänker på Hugo och hans familj!!

Hoppas början av veckan varit bra! Imorgon är det tisdag och det är min tröttaste dag. Måndagar går bra att komma upp på, antagligen för att jag är så laddad och inställd på att jag måste upp. Men på tisdagen är jag inte alls lika laddad... Det är så segt och jag är så trött...

Ikväll är det CSI NY!! Jag har aldrig följt en serie, utan att tröttna, så länge förut. (Jo, "Gilmore Girls" följde jag tills det slutade och älskade den hela tiden, men den höll inte på lika länge som CSI har gjort.) Jag tycker verkligen att de olika CSI serierna är jättebra! Finns det någon serie som du gillar och följer?


Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissa

Vad kul att du tog dig an awarden! Och jag håller med dig, det är verkligen jättesvårt att skick dem vidare! Och tack för de fina orden! :-)



Jag hinner sällan följa några serier eftersom de flesta bra går när det är nattningar, läxläsningar och allt annat som ska bli gjort men hinner jag så ser jag gärna på House eller The Big Bang Theory. Och jag följde Vänner slaviskt när det begav sig på 90-talet...



Kram

2011-10-24 @ 21:53:34
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag följer Bron och biggest loser =) ha en bra dag!

2011-10-25 @ 08:50:41
URL: http://petrasandellsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0