Himlen

Hej hej! Nu har jag precis kommit hem efter att ha övat med Robert inför att vi ska sjunga på lördag. Jag blir alltid glad av att få sjunga :)

Hur har din dag varit?
Jag tycker faktiskt om måndagar. Stefan är hemma hela dagen, jag kan jobba utan att känna mig stressad att hämta på fritids, vi har tid för varandra när jag kommer hem osv. Det blir ofta en familjekväll på måndagar.

Har det snöat hos dig idag?
Igår när vi åkte hem var vädret märkligt. Det har det ju varit idag med, med snö och regn. Himlen var helt fantastisk med molnformationer och solstrålar. När vi närmade oss Örebro var himlen mörk till vänster om oss, nästan blå till höger och rakt fram möttes dessa :). Jag visar med bilder här nere.

Kram på dej!!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Verkligen varierande väder!

Postat av: Annika

Boden hade snöoväder på söndag, men sedan har det varit lite bättre. Ska se slutspelsmatchen mellan skellefteå och brynäs. Håller tummarna för skellefteå så klart. Kram från Annika.

2012-04-17 @ 19:14:33
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0