Lite från vår dag...

God kväller!
Nu ligger jag i sängen och ska sova! Ska bli skönt de :)
I förmiddags skjutsade jag Seth till kusin Hugo för sleepover eftersom Stefan och jag var i kyrkan nästan hela dagen och kvällen.
Föreställningen "Växtvärk" var riktigt bra!!!
En lyckad kväll på alla sätt!!

Vid 22 ringde dock Lovisa och sa att Seth var ledsen och grät och inget hjälpte, så jag fick åka dit och hämta honom. Det är första gången det sker, men det finns väl en första gång för allt ;) Han berättade att han saknade oss och ville hem. Skrutten... Han var nöjd och glad med dagen och med att få följa med hem och nu ligger han och sover gott.
Nu ska jag också sova. God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0