Påskliljor

God söndag min vän!
Nu när jag skrev så, så kom jag att tänka på att i England säger man "good friday" om långfredagen... Så bra tycker jag! God fredag... Ja, det var en bra dag när Jesus dog för oss alla! Söndagen då vi firar uppståndelsen är ju förstås gladare på något sätt men utan fredagen skulle ju inte söndagen vara. Ja, det var en inte allt för genomtänkt tanke jag kom med där...

Idag var jag med Seth en stund på söndax. Vi fick göra lite påskpyssel och det var roligt! Vi satt och gjorde påskliljor i olika utföranden.
Jag köpte också ett björkrisbo i kyrkan som man kan lägga påskägg eller så i till påsken. Jag satte i några ljus istället.

När jag bloggar från mobilen hamnar bilderna huller om buller så det är därför det inte stämmer med ordningen jag skriver om dem.

Hoppas du får en bra påskvecka!!!
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina påskliljor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0