Cykeltur och Yatzy

Vad skönt det känns att veta att jag är ledig imorgon också. Ljuvligt!! Det gör sådan skillnad att ha fyra dagar ledigt på rad. Det har varit skönt att bara få vara hemma.

Det gick bra att sjunga idag tycker jag. Vi var fyra stycken som sjöng tillsammansm, Robert, jag, Greta och Mats. Jag älskar verkligen att sjunga!! Min största önskan är att människor ska må bra av sången och få uppleva något när de lyssnar.

Idag blir det ett inlägg med MASSOR av bilder.

Börjar med katterna som satt såhär på vårt soffbord i vardagsrummet. Det såg så roligt ut, som om de hade en våningsäng...


När vi kommit hem från kyrkan och ätit tog vi oss en cykeltur.

Coolingen.

Vi cyklade till naturområdet Oset.


Det var riktigt skönt, även om det var något kallt. Men vi hade klätt oss bra och rörde oss hela tiden, så det gick bra.

Inte lätt att ta kort på sig själv när man cyklar hi hi...
Vi cyklade 9.4 km och det tog nästan en timma. Mycket bra gjort av Seth tycker jag. Han var trött på slutet och det blåste motvind, men det gick!


När vi kommit hem badade Seth. Han låg i badet och sjöng Star Wars musiken med olika ljud. Ena stunden var det grodkvack, nästa drip drop osv. "Detta är livet", hörde vi honom säga glatt från badrummet. :D.

Sen blev det till att spela lite Barnyatzy, som Seth fick i sitt påskägg igår.



Nybadad kille med russinfingrar, som ska slå sista tärningen.

Gandalf var med, förstås.


Ja, det var bilder från vår dag.

Seth har precis somnat. Det är ju fortfarande lov och han fick vara uppe och titta på en film "Natt på museet", tillsammans med mig. (Stefan tittar på golf, eftersom det är någon svensk med som ligger bra till.) Seth blev ledsen när några stal från museet och släppte ut djuren i filmen, men det blev ju bra till slut. Det är ljuvligt att höra honom prata och skratta under tiden och även sitta helt tyst och stilla när det är spännande. Han hade svårt att sluta prata om allt som hände i filmen, nu när han skulle sova. Han var för uppspelt. Helst vill han nu göra om sitt rum till ett museum :D.

Ha det så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0