Blodomloppet

Hej hej. Nu har både Seth och jag lagt oss för att sova. Jag är helt slut och förbi men glad. Det är nämligen så att det idag är Blidomloppet här i Örebro, vilket min bror springer ( han springer många lopp bl.a. Maraton två gånger). I år hade man också fixat ett lopp för barnen. Så när Lovisa undrade om Seth ville vara med och springa med Hugo och några till kompisar ville han gärna hänga med. Stefan är för ovanlighetens skull borta ikväll (ironi) så jag stoppade i mig dubbeldos tabletter för illamåendet och laddade väskan med vindruvor och äpple och så hämtade Lovisa upp oss. Seth var laddad och deltog i uppvärmningen man ordnade. Ett jättebra arrangemang för barnen. Efteråt var de så glada och längtar redan till nästa år :) Jag är glad att jag inte kräktes och att Seth är så nöjd och glad med loppet. De fick varsin medalj och en påse med lite grejer i när de kom i mål. Som sagt; ett jättebra arrangemang!!

Nu ska jag somna till ljudet av regnet som är utanför...
Kram!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Att må illa är så fruktansvärt, jag kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara att ständigt må illa. Jag hoppas att du inte kommer att må illa hela graviditeten utan att det ger sig snart. Ha en bra helg!

Postat av: mummen

Fina grabbar som gjorde bra ifrån sig. Och medalj vilken lycka.
Kramisar

2012-08-31 @ 20:17:42
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0