Silver, katt och fåglar

Goder kväller!!

Hur är en dag som denna för dig?
Vi har tagit det mest lugnt.
Vi tittade förstås på handbollsfinalen. Det är märkligt detta med lagsport... Man förlorar "ett silver", men i tex löpning vinner man ett silver. Förstår du hur jag menar? Jag tycker ändå att Sverige vann ett silver idag trots förlust i finalen!

Gandalf låg hos mig en lång stund och spann och kurade ihop sig under finalen. Det är så mysigt med katterna (oftast iaf, inte så mysigt när de spyr hårbollar och springer runt som galningar kl 03).

Jag var ute och fick en liten sväng här på kvällningen och det flög hundratals kajor över mig. Tyvärr fick jag inte med alla på bilden, men den visar lite av hur det såg ut...

Hoppas du får en bra vecka!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0