121212

Som så många skriver på nätet idag på bloggar, facebook, instagram, twitter osv, så skriver jag nu också 121212.
Sista datumet med samma siffror under vår livstid... Coolt, tycker jag. Det är visst många som gifter sig idag har jag hört.
Min dag har inte varit särskilt spännande... var ute och gick en sväng bara. Min förkylning har tagit ny fart med riktigt ont i halsen, så det är väl inte så spännande eller roligt.
Vi är hemma alla tre nu ikväll och det är alltid mysigt, tycker jag. Seth lånar just nu Stefans Ipad och spelar på den. :) Han har upplyst oss om att han måååååste ha en egen Ipad, hi hi. Det får nog vänta ett tag tror jag ;) De använder ju även Ipads i skolan på matten, så han är van och duktig på att använda det, men en egen... nja, han får allt bli lite större först.
Tänk, nu är det inte långt kvar till jul, Seths födelsedag och nyår. Längtar. Mina dagar ser så lika ut, så jag längtar till att Seth får jullov, Stefan är ledig lite extra och vi får träffa familjen (iaf min del av familjen, kommer sakna Stefans del av familjen, men det blir nästa år igen.)
 
Nu laddar jag för att kunna vara med på Seths luciafirande imorgon bitti. Hoppas jag inte mår för illa... Återkommer med bild och rapport om firandet imorgon :).
 
Avslutar med en bild från middagsbordet i eftermiddags:
Busa, är de bra på de här två... Gandalf, som skymtar i bakgrunden, undrar vad de håller på med ;).
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissa

Ett par av våra bästa vänner har faktiskt gift sig just i dag! :-)

Hoppas du kan kurera din förkylning snabbt men de brukar ju ha en förmåga att bli väldigt seglivade just den här årstiden. Peppar, peppar, så har vi klarat oss förvånansvärt bra den här hösten. Barnen har bara några få sjukdagar var! :-)

Kram f

2012-12-12 @ 20:19:32
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0