Tredje advent

Idag har Seth och jag tagit det soft. Som jag trodde har det inte varit någon bra dag för mig.
Stefan predikade på fm och det var trist att missa gudstjänsten i kyrkan, men så blev det idag. Nu är han iväg med sina kollegor på Bjärka Säby ett par dagar. Seth och jag har pysslat lite med saker han fick på sin födelsedag. Mysigt. Dels var det någon experimentlåda och dels pysselböcker (star wars) som han fastnade för idag. Imorrn är det studiedag för Seth så vi är a då oxå. Vi ska försöka ge oss ut på stan och fixa julklappar till den ömma fadern :).

Tyvärr håller snön på att försvinna. Men det sägs att det ska bli minusgrader snart igen. Jag ogillar blasket som blir när det är snö och plusgrader...

Hur har din helg varit?

Jag avslutar med en mysig bild på Frodo och Seth från häromdagen när han tittade på tv :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0