Okej, inte så kul inlägg idag heller...

Joråsatte... Kan du gissa vem som vaknade med feber imorse? Moi! Jag gick ändå upp och började göra mig iordning, men fick ge mig. Så dagen har spenderats i sängen. Förutom en stund på förmiddagen. Jag hade nämligen planerat att Seth och jag skulle ut på stan igår och köpa present till Stefan. Eftersom Seth var sjuk gjorde vi inte det. Stefan kom hem efter 21 igår så jag hann inte heller gå själv, så idag hade jag ju inget val. Det har sina fördelar att bo mitt i stan för jag behövde ju inte gå långt för att kunna handla det jag tänkt. Så det tog bara ca 20 minuter...

Seth har fortfarande feber men allmäntillståndet är mycket bättre. Stefan och han satt på hans rum och byggde med lego en stund idag. Trots värk i kropp och feber så var det riktiga myskänslor i mig när jag hörde Seth sitta därinne och sjunga glatt.

Stundvis har vi legat i sängen alla tre och tittat på film eller spelat på ajfonens :). Katterna har förstås varit med...

Imorgon fyller My darling 36 år... Så nu är han närmare 40 än 30 och jag med mina 33 år är närmare 30 än 40 hihi...
Mamma, pappa och Marcus med familj kommer hit en stund på förmiddagen. Åsa med familj kunde tyvärr inte komma.

Så imorgon firar vi Stefan, Lovisa, Marcus och pappa som alla fyller år inom loppet av en vecka.

Tanken är att vi ska vidare till Mosås på lunch sen. Vi får se om jag orkar eller om killarna får följa med själva.

Läste just i Aftonbladet att februari är den månad vi är mest sjuka i. Vabanmälningar till fk är alltid flest i februari.

Tänk vad bra vi har det i Sverige som kan vara hemma när vi eller våra barn är sjuka.

Nu önskar jag dig en skön, lovely helg!!!

Frodo i Seths knä när han spelar på sin ajfon:


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Krya på er!!

Har själv varit förkyld hela veckan och är fortfarande.

2012-02-10 @ 23:00:55
URL: http://www.skaparrgladje.blogspot.com
Postat av: Cissa

Ja, det stämmer, det där med att man är mest sjuk i februari. Var inne på en annan blogg, där februari kallades vabruari, vilket är ett väldigt passande namn! Själv har jag jobbat hela två dagar i nämnda månad, resten har varit vabbande....



Krya på er och ha härligt födelsedagsfirande!



Kram

2012-02-11 @ 00:13:27
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Johanna

Krya på er! Jag har också hunnit med en del vabbande i februari...

2012-02-11 @ 07:32:49
URL: http://www.livet-enligt-johanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0