Dagen del 1

Idag förstår ni vänner, har Lovisa och jag haft Twilightmaraton. Wihioo som vi har längtat!! Det har varit planerat i nästan två månader! Vi är ju uppbokade ofta och planen var att inga barn ska va med, förstås, de är lite små, men inte heller några män... Så vi bokade i god tid för att våra män inte skulle ha något annat så vi kunde få en "tantdag".

Oj oj så spänd och förväntansfull jag varit. Vi har fnittrat, myst, ätit frukost, godis, lunch, fruktsallad och godis igen :) under tiden vi tittat på tre filmer :) Lovely!!!!

Gandalf har hållit oss sällskap hela dagen. Mysigt!

Ikväll vid 21.20 kommer del 2 av vår dag då vi ska se fjärde filmen på bio! Då kommer Sophie med också.

Här kommer bilder från vår dag:

Här sitter vi förväntansfulla och fnittriga och ska börja titta i våra onepices:)

Gandalf ligger i mitt knä och tittar också.

Fruktsallad, smaskens.

Lovisa tar kort på...


Lite candy. Till detta hade vi även julmust. Vem säger att julen är helt slut..?


Lovisa... ja, ord behövs inte ;) (hon tar alltså kort på sig själv och tv.n hihi).

Vi fick en sån fin bild sms-ade till oss av Stefan, som hade med sig Hugo och Seth till Lek och buslandet.

Grabbarna grus...

Marcus har feber, så Stefan tog grabbarna dit. Alva var på kalas och Molly sover ju fortfarande en del på dagen. Vi är så glada att vi fick en sådan här dag!! I höst får vi hoppas vi kan få till en till, när femte och sista filmen kommer på bio...

Gå gärna in på Lovisas blogg också. Där misstänker jag att det finns, eller kommer finnas, fler bilder från dagen.

Återkommer till hur bion var :)

Kram på dig min vän!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en bra dag!

2012-01-14 @ 17:22:01
URL: http://www.livet-enligt-johanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0