Hemma igen

Hej!

Här kommer ett kort inlägg idag... Jag återkommer imorgon med ett låååångt inlägg med mycket bilder:) Men idag är det fullt upp så jag hinner inte lägga in bilder och skriva så mycket.

Men vi har haft det toppen i Kisa där vi firat lilljul! Igår när jag frågade Seth om vad som varit bäst med dagen sa han att det var att få leka med alla (kusinerna). Väldigt glädjande att det är det som är bäst och inte paketen!!! De är ju inte så ofta de träffas allihopa. Albin, Hugo och Seth är ju lika gamla och Hanna och Alva är lika gamla. Så de har riktigt roligt ihop!! Lovely! Men som sagt; mer om det imorgon!

Vi kom hem tidigt idag eftersom Stefan jobbar och fixar med en fest för alla ledare i kyrkan ikväll. När Stefan jobbade tog Seth och jag med oss Olle på Lejonkungen i 3 D. Mysigt!! Vilket jobbigt liv man har... Not.

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0