Sockervadd

Idag har det varit lite piggare här hemma. Skönt!! Även om han stundvis ser sådär blek och glåmig ut... Men nu på eftermiddagen tog vi oss ut på Hindermässan en kort sväng.

Jag har ju tidigare beklagat mig lite över hur örebroare kan vara när man går på stan... Förlåt ni som är från Örebro för jag vet ju att ALLA inte är så!! Men ofta går människor bara på och man får nästan hoppa undan för människor som tror att de är ensamma på stan... Det är inte mindre när det är marknad och massor med folk. Jag fick ha Seth framför mig så han inte skulle knuffas omkull. Märkligt! Men bra trevligt är det med Hindermässan ändå!!!

Dagens bästa var dock att se Seths min när han smakade sockervadd för första gången! Ögonen lyste och leendet gick upp till öronen😃 Vad bra att den var i en påse så han kan äta lite då och då.

Hur ser din helg ut?
Vi kommer fortsätta ta det lugnt Seth och jag eftersom han inte är 100 än. Stefan är borta till imorgon em och så ska han predika på söndag så vi får klara oss själva skrutteman och jag!


Seth och sockervadden:


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Riktigt sött och kladdigt med sockervadd, men jag kommer ihåg hur gott det var när man var barn.

Jag ska på årsmöte i vår församling på söndag. På lördag ska vi försöka få upp våra nya köksluckor.

Kram!

2012-01-27 @ 19:51:17
URL: http://www.skaparrgladje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0