Sömn och jakt...

Varför är det så att när vi än går och lägger oss på dygnet så börjar katterna jaga varandra och gärna springa över mig och gärna dra ner saker under sin framfart?
Nu har jag precis lagt Seth och direkt börjar de jaga varandra... Han sover nämligen i vårt rum inatt för igår hade han så svårt att somna eftersom han ska ha kalas på lördag ☺ Det gick inte trots kill på ryggen, musik osv... Hihi så go han är! Han fick sova där inatt också för det är lika svårt att somna inatt...💤
Just nu ligger han på en madrass och lyssnar på Ullaredskivan jag fick när jag var där 2010. Haha😄

Jag ska göra ett armband nu. Blev så sugen på det. Ha de bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0