Vab

Hej där ute!
Jag börjar med att säga att jag fått respons på från olika håll, att det inte går att kommentera alla mina inlägg. Det verkar som att när jag bloggar från telefonen går det inte, men när jag bloggar från datorn, som jag gör nu så går det bra. Jag ska kolla över mina inställningar! För jag älskar ju att få kommentarer :)

Idag började dagen som vanligt och vi var påklädda och allt och skulle äta frukost, när jag tittade lite närmare på Seth. Oj, han såg inte pigg ut... Blek, trött och ingen glöd i ögonen, om du förstår vad jag menar. Han hade lite feber, så jag bestämde mig för att vara hemma med honom - Stefan är i Stockholm till imorgonkväll. Vi har spenderat största delen av dagen i sängen. Där har vi lekt med lego och tittat på tv. Han ligger mest hela tiden, skrutten.


Inte alltför pigg. Såhär har han sett ut mest hela dagen. Små stunder har han piggnat till och under en av dem tog vi fram ritpapper och la ut på golvet och ritade hela vår familj, huset vi bodde i, i Avetsa och våra bilar Doris och Bruce. (Numera finns ju bara Bruce kvar, eftersom vi inte behöver två bilar längre.)


Här målas det...


Här är det mesta av legot och Frodo...

Vi kommer vara hemma imorgon också, för han har inte blivit piggare under dagen. Däremot kom han med en märklig önskan... Han ville ha en riskaka med smör, ost och senap på. Eh, jaha, klart grabben fick det OCH han åt upp det!!! Ha ha. Dagobert! Som jag älskar den där killen och hans idéer.

Hoppas du haft det bra idag!

Kommentarer
Postat av: Lojsi

OJ! Nä, han ser verkligen inte pigg ut! Skrutten...hoppas han piggar på sig. Kram på er

2012-01-25 @ 19:13:30
Postat av: Sara

Kan meddela att Doris mår bra =)

2012-01-25 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0