Löttorp

Nu är vi på Löttorp! Lovely!!! Det pirrade i kroppen när vi for över Ölandsbron! Min familj åkte hit varje sommar när jag var barn. Först bodde vi på Löttorp och sedan på Sonjas camping (där man alltid fick en smörkniv när man kom). Tyvärr har vi inte hållt i den traditionen, Steff och jag, utan det är 11 år sedan jag var här sist... Så idag känner jag mig glad! Tyvärr har jag ingen bra täckning här, så vi får se hur det hår med bloggandet... Men jag kommer försöka titta in och visa bilder och berätta vad vi gör :). Kram


Kommentarer
Postat av: Kaela

Glad sommar till dig och hela familjen.
Det är sommar - även om det regnar!

2012-07-20 @ 19:33:13
URL: http://kaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0