Bilder

Idag blir det bara några bilder...


Stefan var hemma någon timma innan han for vidare till Avesta för att vara med i depån på Speedway.


Har man en väldigt trygg katt eller en väldigt osmart katt, när den ligger kvar trots att man dammsuger på det gula, som hon ligger på? (Naturligtvis inte på henne, men på det gula som syns bredvid henne...)



Frodo var med när Seth och jag tittade på "Narnia - häxan och lejonet". Det var premiär för Seth. Han tyckte den var spännande, bra och lite läskig på sina ställen. Då höll vi varandra i handen och jag förberedde honom på vad som skulle hända.


Strax innan läggdags såg det ut såhär:
Katt, vid mina fötter där jag satt på sängen och Seth som ligger på sitt egna vis och tittar på Sommarlov...

En ganska vanlig dag hos familjen Kindevåg.

Kommentarer
Postat av: Cissa

Låter som en mysig dag!



Kram

2012-06-20 @ 21:18:41
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0