Gissa...

Jomen du. Minns du vad jag skrev igår? Det där om att Seth och jag ska va friska denna vecka?
Kan du nu gissa vem som behövde hämtas hem från skolan, blek och med ont i magen? En som sov hela eftermiddagen och har 39 i temp trots Alvedon? En som ligger här bredvid och somnar trots att kl inte är 18 än och har rejäl värk i kroppen?
Ja men du gissar rätt, Seth förstås.

Han var ju pigg i morse! Han har ätit en isglass idag... I morse åt han iof frukost eftersom han var pigg då. Stackars älsklingen!! Undrar om det är influensan eftersom det slog till så fort. Jaja vi får vänta och se.

Typiskt, eller hur..!?

Liten sjukling:


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ni har verkligen varit sjuka till och från ett bra tag nu, hoppas det går fort över på Seth den här gången och att ni andra inte blir smittade. Krya på er!

Kram!

2012-03-05 @ 19:15:13
URL: http://www.skaparrgladje.blogspot.com
Postat av: frida wenstig

Jag blev så ledsen när jag kom till skolan och såg att Seth var sjuk, hade last din blogg precis innan. Hör av dig om du behöver hjälp med nåt, barnvakt, handla eller vad som!

2012-03-05 @ 19:36:56
Postat av: Cissa

Åh, stackars liten! Hoppas att han mår bättre i dag!



Kram

2012-03-06 @ 13:15:10
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Kristina

men stacksrs Seth. Ni har verkligen fått mycket virus och de tär så typiskt nör man är själv. Mins när mina var små och maken åkte till Blekinge på begravning och kvällen efter insjulnade dottern o sen soen som bara var typ två eller tre och det var influensan och de var jättesjuka och jag var själv och hade abra ngr hemsamarit timmar på dan för vi hade ju räknat att de skulle vara i skola o dagis. Jag var helt knäckt nrä A komer hem o vem ahr blivit dödssjuk på tåget? Jo han så ingen vila fick jag.Hoppas Stefan är på benen när han kommer hem Ber at du ska få kraft. kramar

2012-03-06 @ 14:35:58
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0