Happy birthday to me - and mom!!!

Idag blir jag 34 år!
Nu ska jag låta sådär gammal och säga: var tar tiden vägen? Men det är ju så!!! Ju äldre man blir desto fortare går det.

Det som är riktigt skönt är att jag inte tycker det är jobbigt att bli äldre. Jag hoppas att jag alltid kan trivas med mig själv och acceptera tidens gång, som jag gör nu...

Tack alla som bryr sig och som tänker på mig och Seth och ber för oss. Jag mår bättre, men är inte helt feberfri och huvet är tjockt med snor :). Seth är pigg igen! Jag var på vc igår och det är inte så mycket att göra. Vi verkar ha fått en variant av influensan som kommer i två omgångar och det har det ju gjort på oss. Så nu ska set väl äntligen vara bra!!!

Imorse blev jag firad av mina två underbara grabbar!!! Så lycklig jag blir!! Nu är vi i Kisa och har fått middag och tårta. Mamma fyller ju också år dagen till ära. Huuuuurraaaa!!! :)

Nu ska vi åka till Stockholm för att sova där och imorgonbitti flyger vi till Manchester för att senare under dagen åka till Bradford där vi ska hälsa på en församling och vara med på deras stora ledarkonferens. Det är såhär att det finns något som heter teamträningsskola som har kombinerad praktik i en kyrka och studier. I vår kyrka har vi två teamare och Stefan är deras handledare. Det ingår i utbildningen att åka dit för teamarna och de flesta handledarna följer också med och så är vi några "fruar" som också hakar på :D

Det ska bli sååå kul! Vi ska bo på hotell så om jag är hängig kan jag ju gå dit och vila!! Så proppar jag ju i mig Alvedon och Ipren också för att hålla feber och huvudvärk borta...

Så nu kommer jag nog inte blogga på flera dagar om vi inte har internet på hotellet. Så vi ses om några dagar!!

Fina Matilda kommer bo hos våra katter och det känns bra!! Tack för det!!!

Här kommer några bilder dels på mina grabbar när de sjöng för mig i morse, tårta, så på mamma och en sjuk Mia idag i Kisa och på mamma och Seth..."

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattiskramar från Partille! :)

2012-03-20 @ 22:31:51
URL: http://ebifamiljen.blogspot.com
Postat av: Cissa

Ett stort grattis i efterskott och hoppas att du har det bra i England och mår bättre i dag!



Vad mysigt att dela födelsedag med din mamma, själv delar jag ju födelsedag med min Ludvig.



Kram!

2012-03-21 @ 00:16:00
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Signhild Skrivmoster

GRATTIS först av allt!

Jag har varit här inne och läst om era sjukdomsperioder och allt som varit hit och dit. Ville så gärna se att du kom iväg till England som planerat. Och det gjorde du!! Härligt!



Hoppas det blir helt underbart skönt och trevligt!

Kramar!

2012-03-21 @ 09:15:26
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se
Postat av: Kaela

Stort grattis...även om det är sent!



kram

2012-03-21 @ 15:00:06
URL: http://kaela.bloggplatsen.se
Postat av: Kristina

Massor av Grattis. Det var ju nära at ajg missade det då jag ej orkat läsa bloggar under o efter op men nu är jag lite piggare så. Vad trist med att ni varit så mkt sjuka.Ber att du ska krya på dig så Englands resan blir till välsignelse. Allt gott kram

2012-03-24 @ 22:12:57
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0