Polis och bad...

Det blir ett kort inlägg med lite bilder idag...
Jag åkte tidigt till jobbet idag för att hinna ikapp lite från förra veckan när jag var sjuk. Jag var där 7:15 men min klocka var ju inte omställd så den stod på 6:15... Så insåg jag att förra veckan var klockan 5:15 i England vid den tiden - inte så konstigt att jag var trött...:).

Ja ja. Här är lite bilder som sagt. Dels är det på Seth och den polishatt han fick av oss när vi kom hem. Kortet efter visar att de var fler som ville ha en sån hihi. Eftertraktat byte ;).

Sen är det ett par bilder från simskolan ikväll. Det var klädsim på schemat. På första kortet ser det ut som om Seth gråter men det gör han inte utan han torkar bara bort vatten. På andra bilden är Seth den i gul flytväst närmast kameran...

Sov gott kära vän!!!


Kommentarer
Postat av: mummen

Duktig grabb att simma klädsim.

Saknar allt "pratet" det är lite tyst här hemma.

Kram

2012-03-28 @ 14:27:15
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0