England, Bradford

Hej igen kära vän!
Nu är jag tillbaka i Sverige och vi har hämtat hem Seth från mormor och morfar. Han har kommit i säng, för han var väldigt trött. Jag har legat bredvid honom och hållit honom i handen en stund, för han ville det när vi sagt godnatt och det är ju inte konstigt eftersom vi varit ifrån varandra nästan en vecka.

Tack för alla böner och för omsorg! När jag var på vc förra måndagen sa de att den typen av influensa vi verkat fått håller i sig med hög feber en vecka. Så då skulle jag ju varit sjuk till i lördags, men i onsdags vaknade jag feberfri. Jag var dock helt i min egen värld, eftersom huvudet var fullt med snor så jag inte hörde något mer än mig själv och jag hostade galet, men det var skönt att inte ha feber! Jag, Stefan och tre till åkte till Manchester redan på morgonen. Vi gick runt där hela dagen och hämtade sedan upp de övriga 40 personerna på flygplatsen på kvällen.

Här är vi i Manchester. Jag har förstås varit på en Disneystore!, vilket syns på påsen jag håller!! Love them!

Från flygplatsen åkte vi till Bradford i buss. Det är ju märkligt att åka på "fel" sida vägen. Det är svårt att läsa trafiken. Vi bodde på ett bra hotell med underbar frukost! Älskar hotellfrukostar :).

På torsdagen började så konferensen vi var med på i denna kyrka:

Det var en ledarkonferens som heter Stronger. Riktigt bra talare, bra musik och otroligt inspirerande!

(Fotograf Tabita Holmqvist)

Underbart lovsångsteam och underbara sånger!!

(Foto Tabita Holmqvist)

Det var ett härligt gäng som var med från Teamträninsskolan. Alla de här studerar och teamar i olika kyrkor via teamträningsskolan. Goa goa människor!!!

Vi bodde på ett hotell centralt och i närheten låg ett torg, som var fint. Vi åt middag på restauranger vid torget två kvällar.

Fint torg. (Foto Tabita Holmqvist)

(Foto Tabita Holmqvist)

I kyrkan hade de en affär med diverse tavlor, böcker, skivor osv. Jag hittade denna, men köpte den inte. Men den passar mig otroligt bra, jag som älskar choklad hihi:

Det är svårt att sammanfatta dessa dagar. Jag har fått nya vänner, jag har fått vara på fantastiska ledarseminarier och möten. Musik rör ju alltid något inom mig och musiken där var underbar, så det var också härligt. (Superlativen flödar märker jag ;)).
Vi har även hunnit med att vara i Leeds och handlat och bara hängt med varandra. En kväll låg jag hemma på hotellet och läste, eftersom jag var för trött. Jag har varit feberfri och relativt pigg, men hosta och snor har hängt med hela tiden...
Oj oj, rörigt värre blir detta märker jag...

Igår åkte vi då hemåt på eftermiddagen. Solen strålade och bussen hade ingen luftkonditionering...Vid mig var takfönstret öppet, tack och lov...

Bussen till Manchester.

Stefan och jag på flygplatsen i väntan på flyget. (Foto Tabita Holmqvist)

När vi var uppe i luften kom skymningen och sedan mörkret. Vacker skymning tycker jag...

När vi så landade var klockan efter 22 och vi var hemma i våra egna mjuka sköna sängar vid 02.

Hejdå på flygplatsen.

Imorse gick vi upp tidigt för att hämta hem Seth. Oh, vad vi saknat honom och vad mysigt det var att få kramas om igen. Vi var kvar i Kisa ett tag och fikade och åt och tittade när Seth cyklade på en crossbana. Vi var hemma vid 18 tiden och bara umgicks en stund. Så nu sitter jag här och grunnar på om jag ska börja packa upp, eller om det får vänta till imorgon. Hm... det får nog vänta. Är så sjukt trött och packningen försvinner ju inte bara för att den får vänta lite ;).

Ja, detta blev ett något rörigt inlägg och ganska kortfattat om hur det varit. Men det har ju inte varit en vanlig semester, så det är svårt att återge allt.
Nu är jag iaf tillbaka och kommer blogga på som vanligt!!
Hoppas du haft det bra!!!