Glass i stora lass

Tack för all omtanke!!
Seth sov helt ok inatt, även om han vände och vred på sig och pratade i sömnen osv, som man gör när man har hög feber. I morse vaknade han med nästan 39 i temp igen. Då får man glass till frukost :)



Inte alltför pigg grabb...

Vi har inte gjort många knop under denna dag. Jag har läst en bok och behöver lite påfyllnad med nya böcker. Skulle bra gärna vilja gå och köpa mig ett par böcker till på bokrean, men det är ju svårt nu, när jag helst inte vill gå ut med Seth och lämna honom ensam kan jag ju inte heller göra. Ja, ja, jag har nog någon bok i bokhyllorna som jag kan läsa om.
Ikväll när Seth somnat ska jag förbereda lite av det jag ska sälja på bytardagen i kyrkan på lördag. Välkommen dit om du vill fynda bra barngrejer! 10-13 nu på lördag i Elimkyrkan på Nygatan i Örebro. Jag ska vara med och hjälpa till också så jag kommer vara där hela fredagkvällen. Tur att Stefan är ledig i helgen så jag kan vara med även om Seth inte är så pigg.

Hoppas du håller dig frisk därute :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej,läste igår att Seth var sjuk,jag ber för att han ska bli bättre. Kram från Annika.

2012-03-07 @ 13:03:00
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken fin blogg du har :)

Jag skulle bli superglad om du vill rösta på mig i Miss World Sweden :)

http://www.missworldsweden.se/kval2012/sara_tuvesson

2012-03-07 @ 21:30:30
URL: http://danssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0