Kisa

Fredag igen! Skönt med helg :)
Nu sitter jag i soffan hos mamma och pappa och väntar på att hockeyn ska börja. Stefan och Seth är på övervåningen eftersom den lilla av dem ska sova.

När vi satt i bilen på väg hit tittade Seth på film och det var knäpp tyst i baksätet. Plötsligt säger han "Jag har aldrig ätit en Mango!" Eh, nä... Var kom det ifrån? Eftersom han tittade på Star Wars var det inget i filmen som handlade om Mangos... Spännande hur tankarna går hos honom. Lovely!!!

Nu kommer en bildkavalkad från dagen. Tyvärr hamnar bilderna huller om buller och jag kan inte skriva under dem så jag förklarar här vad det är för bilder.

En bild är tagen från Seths klassblogg när han hoppar i en vattenpöl, det är en bild på solstrålepelare på himlen när vi åkte i bilen, på oss i mamma och pappas vardagsrum och på brasan som Seth diskret bad morfar om genom att fråga "fryser inte du lite morfar?" Hihi!

Jag önskar dig en härlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Vilken pärla till kommentar till sin morfar! Min väninnas dotter var nog i Seths ålder eller yngre när hon satt i köket och lekte medan hennes mamma och jag tittade på foton. Då tittar hon upp på oss från golvet och säger. "Nu är ni nog allt bra fikasugna!" Hon visste att det fanns chokladbollar i kylen.

2012-05-12 @ 16:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0