Tur man har sällskap...

Jag har haft den värsta migränen på länge! Tabletterna hjälpte nada och hela natten var full av förvirrade drömmar där jag hade huvudvärk i dem alla. Så jag fick helt enkelt vara hemma idag. Men idag har tabletterna hjälpt och framåt eftermiddagen började jag kunna titta lite på tv och läsa.

Pernilla och Robert skjutsade hem Seth från skolan. Deras yngsta är på samma skola som Seth så de tog med honom hem när de var där.

Stefan är nämligen borta och kommer hem imorgonkväll. Idag är han med Teamträningsskolan i Eskilstuna och imorgon är han i Jönköping och ska prata på kaplansutbildningen. Typiskt att jag blev dålig när han är borta, men tack och lov för vänner som hjälper till!!!

Imorgon tar jag nya tag och jobbar igen!

När man ligger i ett mörkt rum och inte kam göra något för att huvudet spränger så är jag glad för mina två tussar som håller sällskap! När jag piggnade till tittade jag på Wolverine. En bra film i mitt tycke.

Nu är jag glad att min älskade pojk är hemma. Han sitter bredvid mig och spelar spel på datorn. :)


Kommentarer
Postat av: Cissa

Att ha bra vänner runt sig är en livsnödvändighet!



Hoppas att du mår riktigt bra i morgon!



Kram

2012-05-31 @ 21:19:02
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0