Träd, sexåring och katt...

Hej igen.
Hur har din vecka börjat?
För mig har det varit ungefär som vanligt. Jag känner mig iochförsig trött och har lite värk i kroppen, men så är det för mig ibland, så det är inget ovanligt. Och så händer det saker på jobbet, som jag förstås inte kan berätta om här. Jag är ju väldigt öppen och ärlig om mitt liv, men mitt jobb kan jag inte berätta om och det blir lite konstigt, eftersom det också påverkar mig och mitt liv. Jag stortrivs på jobbet och med mina arbetsuppgifter, men ibland händer saker som ändå påverkar... I övrigt är det bra!!!

På tal om jobbet. Häromdagen visade jag ett kort på ett träd utanför mitt fönster, som håller på att slå ut. Idag var det helt utslaget och de fina, rosa bladen började även blåsa av... 
Såhär såg det iaf ut idag:
 
Fint tycker jag! Senare kommer röda små konstiga äpplen eller något liknande växa på det. Förra året bajsade en fågel lila bajs på mitt fönster när den ätit såna äpplen. Ha ha.

Ikväll valde Seth att titta på tecknade Star Wars istället för Bolli. Han har en skön stil tycker jag. Det som inte syns är att han håller i Star Wars legogubbar samtidigt som han tittar.

Väldigt härlig och väldigt mycket sexåring, på alla sätt! :D

Med oss i soffan var Gandalf, förstås. Hon är med överallt, den katten.



Hon har också sin egna särskilda stil.
Tänk vilket gott liv katter lever...

Ha det så gott min vän!!
Kom ihåg att du är värdefull och unik! Var dig själv, för ingen annan är du!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej. Jag är jätteförkyld men jag har inte någon feber just nu. Men det känns lite motigt när man ska och jobba när man inte är kry. Jag har ju också ett jobb med tystnadsplikt, och ibland kan det kännas jobbigt när man kommer hem och det har hänt något som man inte kan prata med någon annan om. Det är skönt att veta att Jesus är med varje dag och ser vad som har hänt. Jag brukar samtala med honom.Skönt att veta att han älskar oss för dem vi är och bär oss igenom varje dag och varje stund. Kram från Annika och katterna.

2012-05-23 @ 05:12:12
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se/
Postat av: Annika

Det äe så skönt att veta att Jesus är med oss varje dag och stund.Och att han älskar oss som vi är. Kram från mig och katterna.

2012-05-23 @ 05:19:29
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se.
Postat av: Minna

Det är paradisäpplen och träden är jätte vackra när de blommar.

2012-05-24 @ 19:50:36
URL: http://minna-tjejmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0