Vår varma fredageftermiddag

Goder kväller i sommarvärmen.
Hur är det denna fredagkväll?

För mig känns det lite ensamt om jag ska vara ärlig... Stefan är i Göteborg och kommer hem natten till söndag. Men Seth och jag har sysselsatt oss och haft en mysig eftermiddag och kväll.
När vi kom hem från fritids och jobb tog vi bilen och åkte till Max. När vi satte oss i bilen såg det ut såhär:

Pretty warm i bilen kan man säga...
Det har varit riktigt åskigt i luften nu på eftermiddagen. Får se om det regnar ur i natt eller inte.

När vi beställde på Max så beställde jag en Low Carb hamburgare (ja, jag kör LCHF nu och har gjort ett bra tag och trivs bra med det). Han frågade då om jag ville ha dricka och pommes till det. ??? Är det någon som beställer Low Carb och sedan äter pommes och dricker läsk??? För det är det ju inga kolhydrater i, eller hur?! Ha ha. Men det är klart att det kan finnas de som vill ha pommes till, men inte jag. Kör jag LCHF så gör jag och pommen och drickan fick vara.
Sedan åkte vill till Statsparken för att sitta ute i det härliga vädret och äta vår middag.


Jag tycker det är vackert i Statsparken! Här är ett smakprov på hur det ser ut i en liten liten del av en stor park.


Mot lekparken för att först äta middagen från Max och sedan gunga lite.


Mamma, jag ser oss inte...


Ser du blicken, när han försöker träffa mig med sina fötter. Ha ha.


Älskade skrutt!!!

Efter lite mer lek i parken for vi hem. In i kyrkan och hälsa på lite folk som var där (vi bor ju bara 150 meter från kyrkan) och sedan hem för att titta på Barda och äta chips. Nu ligger han till sängs och försöker somna i värmen. För mig blir det nog till att läsa lite för ovanlighetens skull haha. 

Imorgon ska vi följa med vänner till deras sommarstuga. Lovely!!! Det blir toppen det!

Ta hand om dig!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Allt gott till dig och trevlig helg kram

2012-05-25 @ 23:28:46
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Annika

Ha en skön och trevlig helg. Kram från Annika.

2012-05-26 @ 05:07:18
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se/
Postat av: Cissa

Ja, det är riktigt varmt nu! Pojkarna fick riktigt solsting igår och fick bli hämtade på skolan... :-(



Rolig kille, den där hamburgerkillen... ;-)



Hoppas ni får en trevlig dag i dag!



Kram

2012-05-26 @ 08:31:48
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0