4 ÅR

Ja, så länge har jag bloggat idag! 14/11-08 skrev jag mitt första inlägg och sedan dess har jag nästan bloggat varje dag. Jag älskar min blogg! Det är så roligt att få tillbaka och se vad som hänt, vad jag tänkt och känt genom åren. Kag tycker det är fantastiskt hur många ni är som väljer att följa min/vår vardag och de funderingar jag har! jag känner mig ödmjuk!!
Dessutom är det roligt att kunna visa Stefan att jag har rätt när vi diskuterar när och hur olika saker hände eftersom jag skriver en hel del om vårt liv i bloggen och det är bara att kolla där. Hihi.

Stefan kom hem med huvudvärk för en stund sedan och tar sig en tupplur. Snart ska vi åka på öppet hus på Seths fritids.
Så ha nu en bra kväll!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0