Blomster

Hej hej i stugorna.
Det är så skönt för nu är jag färdig med allt här hemma. Golven ska bara dammsugas och torkas imorgon, så kan advent komma :).
Såhär blev en grej jag gjort. Och nä, ljusen kommer inte tändas. Denna står dessutom i hallen och vi kan aldrig lämna tända ljus i ett rum vi inte är i pga katterna. Dessa smarta djur, som går fram och luktar på lågan och knappt reagerar när pälsen börjar ryka. Så vi är sparsamma med att tända ljus pga dem. Vi behöver ha full koll, på de få ljus vi har, helt enkelt. 
 
Appropå katterna... Detta är mitt sällkap ikväll. Stefan är i Stockholm på en grej för handledarna på Teamträningsskolan och Seth ligger till sängs och ska sova, men har visst inte somnat än.
 
Hoppas din dag varit bra. Ta det lugnt när du är ute och far, iaf om du har väder som här... runt nollan och regn/snö, som faller. Blir riktigt isigt.
Stor, varm kram!!
 

Kommentarer
Postat av: Cissa

Haha, ja det där som sägs att katter skulle vara intelligenta har jag tvivlat på många gånger! :-)

Väldigt fin var den i alla fall, ljusstaken!

Skönt att ni mår bättre nu och att du "bara" har det vanliga illamåendet.

Kram

2012-11-29 @ 21:30:07
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0