Bortdomnad

Nu sitter jag på kyrktorget i kyrkan när Seth är på Vips. Vi har fått en kaffemaskin hit nu. mycket fint och gott (om man gillar kaffe och choklad). Stefan är hemma och ledig. Fantastiskt! Det händer nästan aldrig. Så när vi kommer hem ska vi få Tacos och sedan chips :). Lyxigt värre!

Något konstigt har börjat hända med min arm på nätterna... Nu ska du få höra. Spännande spännande ;).

Jag sover alltid på höger sida. Så höger arm hamnar ju alltid lite i kläm. Ibland vaknar jag av att jag rullat över till rygg och då snarkar jag så att jag väcker mig själv, haha. Min stooooora mage som gör det. Så mycket snarkar jag inte annars, kan jag sägs. Så när jag vaknar till rullar jag över på höger sida igen. Men nu till det konstiga. Jag vaknar flera gånger per natt av att min VÄNSTRA arm sover och är bortdomnad. Den arm som är fri och aldrig kläms. Om min högerarm somnade vore ju inte konstigt, men den vänstra... Ja, du hör ju vilka problem jag har HIHI.

Nu bjuder jag på en bild på vår nya kaffemaskin i kyrkan :)

Ha nu en lovely helg och ta hand om dig och de dina!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0