Dagen efter...

Hej igen min vän!
Idag har jag en dagenefterdag. Mår inte bra alls, men har iaf vikt en stor tvätthög och tvättat lite till... Får vara nöjd så.
Så idag har jag inte mycket att berätta. Men jag hittade en gammal mysig bild. Det är Seth och hans två kusiner Hugo och Albin. De är alla sju år i år. De tre musketörerna, kan man säga :).
På detta kort är Seth bara en månad, exakt. (Åsa fyller nämligen år en månad efter Seth och här är vi och firar henne). Albin och Hugo är ca fyra månader.
Som du nog förstår så är Seth i mitten. Hugo sitter på hans vänstra sida och Albin på hans högra sida.
 
Här är en bild till. Det är jag, mina syskon med mamma, pappa, mormor och morfar och våra bebisar.
Här är Seth bara två veckor gammal. Liten skrutt.
 
Nu har de andra två syskonen varsin femårig dotter plus att Marcus har en till tjej som är ett och ett halvt år och vi har Silas, som bor i himlen och en liten tjej på väg. Barnaskaran har ökat sedan detta kort togs för alltså snart sju år sedan.
 
Nu önskar jag dig en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0