NÄÄÄÄÄÄJ!!!

Inatt vaknade jag av att Steff inte mådde bra. Någon slags magsjuka, eller liknande. Vi vet inte om det är vanlig magsjuka eller om det är mediciner han äter mot värk kombinerat med ett tufft schema sista månaderna. (Han är ledig nu i helgen och slappnar av, vilket brukar kunna ge diverse åkommor). Vi hoppas förstås på det sista så att Seth och jag inte blir sjuka också.
Det mest tråkiga i kråksången är att vi ska på 80 årskalas utanför Motala. Min systers man fyllde nämligen 40 i somras och Åsa fyller 40 i januari och nu har de fest. Stefan, jag, Marcus och Lovisa ska vara lite värdar för tillställningen och nu är alltså Stefan sjuk. Vi har funderat fram och tillbaka om Seth och jag ska åka ändå, eller om det då finns risk att vi smittar ner andra. Åsa vill att vi kommer ändå, så det lutar åt det. Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0