Nätterna

God kväll!
Jag äter ju massa lergigan, mot illamåendet jag lever med 24/7. Jag blir väldigt trött av dem, men trots det så sover jag som en kratta. Jag drömmer bl a massa konstiga saker. Häromnatten drömde jag att jag födde Gnutten och att hon blev stulen av någon - men jag märkte det inte förrän efter två dagar. Det var HEMSKT och jag sprang runt och letade efter henne. Jag var jättestressad när jag vaknade.
Dessutom vänder och vrider jag mig hela tiden, så täcket är en enda knöl när jag vaknar, vilket är rätt så ofta under en natt. Jag brukar ligga väldigt stilla, så det är inte normalt för mig.
Samtidigt är jag grymt glad över att jag inte mår lika illa på nätterna som jag gjorde förut. Nu behöver jag bara äta något kanske en eller två gånger, förut var det en gång i timman. Natten till idag behövde jag inte äta något alls faktiskt. Hurra.
Undrar just hur mina tänder mår... Jag har, tack och lov, bra tänder och har inte haft några hål i mina "vuxentänder" än så länge.

Nu ska jag snart sova, får se om jag orkar hålla mig vaken till Stefan kommer hem från sitt möte i kyrkan... Tror knappt det, så jag säger goder natter nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0