Glad

Hej alla goa och fina som finns därute!
Jag är så tacksam för alla som visar sån omsorg och tänker på oss och ber för oss! Det uppskattar jag så oerhört mycket!
 
Dagen igår var fantastisk. Jag kunde vara med i kyrkan. Inte på allt, men en bra stund. Jag laddade med mat, frukt och medicin. Jag hade stunder som var jobbiga, men också stunder som var ok.
Övning inför mötet, Greenhouse, som jag var med och sjöng på,
 
Ett gäng från Avesta kom. Så roligt!! Seth blev så glad så han inte visste till sig. Han hängde med dem så mycket han kunde. :)
 
Nöjd kille
 
Frida kom hit och sov här och umgicks lite med oss under förmiddagen idag. Det var så roligt att få prata lite och bara umgås ett par timmar. Seth, Frida och jag tog en skön promenad i det fina höstvädret. Det var också grymt härligt. Sol, kall, hög luft och fint sällskap.
 
Först  fick Seth fart,
sedan Frida.
Sen blev det racing...
 
Jag lunkade på i min takt när de där två tävlade. Har redan så ont av fogarna, så det går inte särskilt fort.
 
När Frida for vidare på nya äventyr, låg vi och vilade. Så här såg det ut efter en stund. Seth låg på mitt ben och Stefan på Seths.
 
Dagen efter, blir ju alltid besvärlig när jag gjort något, så jag har sovit en stund nu på em. Stefan är i kyrkan och Seth sitter i badet.
Hoppas du haft en skön helg!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0