Bröllop

Hej igen och god morgon!
Dagen igår blev så bra! Det var ett otroligt vackert bröllop och ett vackert par! Sara sjöng en egenskriven sång till Tobbe och inget öga var torrt. Oerhört fint! Stefan var också riktigt duktig och jag är så stolt över honom!
Johanna, Robert och jag sjöng Ett liv för mig (the real group), Välsignelsen och Amazing. Den sista som utgångsmusik. Det var fullt komp och Petrus, som spelade piano, hade gjort snygga arr till sångerna. Det gick bra och jag mådde inte alltför illa (jag satt och åt äpple under vigseln och mina vänner runtomkring mig fnittrade åt mig).
Jag fick ändå ge upp direkt efter middagen, då jag åkte hem med svullna fötter och ont i fogarna (hade högklackat så jag får skylla mig själv) och kraftigt illamående men oerhört glad. Seth blev också glad för då kunde jag ju lägga honom när han skulle sova ;).

Tyvärr tog jag inga bilder. Klantigt, men i kyrkan berodde det på att de ville att man inte skulle ta foto under vigseln förrän de vände på sig och då stod vi där framme och sjöng. Sen åkte jag ju tidigt och jag tänkte inte på att ta kort innan... Men några kort på oss som spelade och sjöng har jag och så lånar jag en bild på Tobbe och Sara som Johanna la ut på Instagram...

Idag är ingen bra dag och jag mår förfärligt illa, men det var det värt. Hoppas du får en bra dag!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt att det gick bra och att du kunde vara med på middagen!

2012-09-23 @ 15:59:53
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0