Medalj

Hallojsan!
Idag är det faktiskt en pestdag. Men jag har varit på utvecklingssamtal med Seth på skolan och så var vi ute en liten sväng i det sköna vädret på eftermiddagen. Stefan fixade med en grej på bilen och Seth åkte inlines.
När jag mår såhär illa så undrar jag hur jag ska orka till mars/april... Så jag hoppas hoppas hoppas att denna graviditet inte blir som de andra, då illamåendet varade så länge som graviditeten varade. Men jag kan ju inte välja, utan måste "stå ut". Ofta är jag positiv och tänker att det kommer släppa av, men som idag, så är det svårt att tänka positivt. Vill bara sova så att denna dagen kan läggas bakom mig...
 
Men det var skönt att vara ute en sväng i den sköna, klara luften.
Seth kollar in vad pappa gör. Och nej, han använde inte fönsterputs i motorn ;).
 
Full fart.
 
Seth är så go och längtar efter bebisen så mycket. Idag på utvecklingssamtalet berättade fröken att de i morse på morgonsamlingen pratade om tacksamhet och Seth sa att han var tacksam för bebisen. Han gjorde en medalj till bebisen på Vips i fredags. Den som hjälpte honom stava trodde nog han sa Papis, men det skulle vara bebis :) "Jag älskar dig min papis/bebis", skrev han. Oh, när jag berättar det här för dig så blir jag tårögd och så tacksam för den fina pojke vi har och den pojke eller flicka som kommer. Det är så värt allt illamående när jag tänker på det!!
 
 
Hoppas du haft en bra måndag!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Kristina

Oj vad jag känner med dig o känslan att det aldrig tar slut med illamående. Äpplen känner jag igen, minns jag var glad att få svenska äpplen för jag fick ju båda mina barn i april. Men för varje dag som går blir det en dag mindre illamående. Ber för dig
Nu ska jag strax iväg på behandling så många kramar o hopp om en bättre dag

2012-09-25 @ 07:57:25
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0