Sep. 07, 2012

Hej hej igen.
Denna dag har gått fort. Mamma och pappa kom hit vid 10 tiden. Det städades och ströks tvätt och mamma lagade en jättegod soppa som vi åt till lunch. Allt medan jag låg i sängen... Men jag kunde va uppe en stund och det är jag glad för.
Lovisa ringde och frågade om hon fick hämta Seth när hon hämtat dina barn för att sedan komma hem till oss en stund. Visst fick hon det. Seth var strålande glad att de kom och hämtade.
När de kom fikade vi lite ute vid lekplatsen och så åkte mamma hem. Vi andra gick in och jag la mig i sängläge igen och Lovisa och Molly gjorde mig sällskap där när Hugo och Seth spelade tvspel och Alva spelade piano. Sen gjorde Lovisa iordning tacos till Seth och mig. Så snällt. De blev erbjudna att också äta men hade andra planer för kvällen. Till 18 åkte vi till kyrkan på vips. Jag satt på kyrktornet och mådde illa och pratade med några andra föräldrar som var där. Seth och alla andra barn gav sig ut på skattjakt/godisjakt! Han var väldigt nöjd med kvällen :).
Nu ligger vi på sängen och fredagsmyset med chips och Fångarna på fortet!
Så vi har haft en bra dag där jag fått så mycket hjälp!!! Så tacksam för min familj!!!!!!
Här är ett kort på en trött men nöjd Seth. Det får avsluta dagens inlägg :)
Kram


Kommentarer
Postat av: Cissa

Vad härligt att ha en familj som ställer upp så! :-)

Massor med "sluta-må-illa-kramar" till dig!

2012-09-08 @ 08:00:10
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0