Ingenting händer...

Hej och hå...
Jag har verkligen inte något att skriva om. Mina dagar spenderas i sängen och jag läser, tittar på TV och surfar på nätet. Det är ljuvligt att det är helg för då har jag ju iaf lite sällskap i lägenheten. Stefan kämpar på för att få iordning i lägenheten och det går framåt och Seth är hos mig och leker med grejer han bär in hit eller sitter i sitt rum och leker.
Idag kunde jag diska och hänga en tvätt och jag blir jätteglad för det. Då kan du ju förstå hur trist det är och hur jag mår.
Jag ber om ursäkt för mina inlägg nu...
Jag är ju en person som är oerhört social och älskar att träffa människor och nu träffar jag mig själv, Stefan och Seth. (Och så katterna förstås), Så som det är nu mår jag fysiskt illa och är ledsen inuti. Det är ju bra att detta inte är något kroniskt tillstånd och att det kommer något fantastiskt ur det!!
Jag ska försöka skriva mer positivt i framtiden. Jag är ju egentligen en positiv person, men nu är det tungt och det kan jag inte neka till.
Hoppas du haft en bra helg!!!
Stor kram
(Längtar tillbaka till att må såhär. Underbar tid på Öland där jag ännu inte hade börjat må dåligt...)

Kommentarer
Postat av: Cissa

Inte behöver du be om ursäkt för gnällig inlägg! För det första tycker jag faktisk inte att det är speciellt mycket gnäll här och för det andra så har du ju verkligen anledning att vara lite gnällig just nu. Lite gnäll känns ju helt legitimt med tanke på vad du går igenom, eller hur. För det tredje så är det ju din blogg, där du bestämmer vad du känner för att skriva! ;-)

Hoppas innerligt att ditt illamående snart lugnar ned sig, så att fullt kan få återgå till att vara den pigga, glada, sociala person som du faktiskt är! <3

Kram

2012-09-02 @ 21:10:43
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Kristina

Det är klart du får vara lite gnällig.Det finns nästan inget som suger ut en som att må illa. Men jag ber att du ska börja må bättre. Kramar

2012-09-06 @ 16:39:33
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0