En dag i "bubblan"

Hej hej.
Alltså det händer inte så mycket här, så jag har inte mycket att berätta. 
Tess och jag var hemma när de andra åkte till kyrkan i förmiddags. Jag försökte vika tvätt och plocka lite när hon sov, men jag hann inte så mycket. Hon sover ryckigt och är inte så nöjd med att sova i sin puff än. Men samtidigt är det ju grymt mysigt att bara sitta och hålla henne. 
Inatt sov hon rätt så bra så jag har sovit rätt bra också. Härligt. 
Imorgon kommer mamma och pappa hit och träffar lillfia. Det ska bli roligt! 
 
Som sagt, jag har inte jättemycket att berätta om nu. Vi lever fortfarande i vår lilla bubbla här hemma. Stefan kommer vara hemma i nästan en och en halv vecka till och det känns helt ljuvligt! 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Behöver ju försöka sova så mycket som bara går. 
 
Hon har rivit sig på näsan, trots att vi filat och filat hennes små naglar. 
 
Återigen måste jag bara få säga att jag är så tacksam för att hon mår så bra! Med tanke på graviditeten var vi ju beredda på att hon skulle kunna vara lite medtagen och behöva extrakoller såhär i början, men allt är bra. Jag är så tacksam. 
Mina värden har ju också blivit bra. Så tacksam!! 
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda Sköldenström

Men asså - hur söt får man va!!! Åh så underbart go'! Önskar jag bott nära så jag hade kunnat komma och "snosa" lite. :-)
Håller själv på att driva mig själv till vansinne. Vill att bebisen ska komma nu!!! 2 1/2 vecka kvar... Vet, det är inte långt men det känns just nu som en evighet! :-)
Stor kram och grattis än en gång!

Svar: Tack Linda. Hoppas dina veckor går snabbt snabbt!!! Lycka till!!!!! KRAM
Maria

2013-04-07 @ 22:01:21
Postat av: Anna

Lilla sötnöt!!! Klart du ska mysa så mycket du kan med bebisen och vila förstås. Tvätten kan vänta :).

Svar: Amen till att tvätten kan vänta ;). Hhihi
Maria

2013-04-08 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0