Goder morgon

Hur har du det idag?
Vi är vakna och igång sen några timmar tillbaka. Två nätter i rad har Tess ätit bara två gånger och somnat om direkt efter. Skönt! Hon gnölar lite när det klämmer i magen, men när det får över är hon lugn igen. Hon skriker inte - än så länge. Jag förstår ju att hon kommer göra det oxå, men skönt så länge det är såhär.

Igår var jag väldigt trött och yr. Så jag och Tess låg mycket i sängen och Stefan servade med mat och sånt. Det är väl inte så konstigt att jag får såna dagar oxå. Det borde ta lite tid för kroppen att återställas helt efter allt som varit.

Idag är Stefan hemma sista dagen. Han börjar jobba imorgon - men ska iväg på jobb redan ikväll. Det har varit skönt att få va hemma tillsammans i två veckor!! Tänk att hon redan är två veckor...Hon har börjat va vaken mer -någon timma i taget - och det är mysigt :).

Stefan är med Seth en stund i skolan idag på önskan av Seth. Bra att passa på när han är hemma.

Nu önskar jag dej en fin dag!!

Så blir det lite bilder från morgonen idag och från igår :).
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fin hon är!

Svar: Tack :D
Maria

2013-04-16 @ 09:18:14
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0