Kalas

Idag runt 13 tiden strömmade de in. Syskon och föräldrar, men inte farmor. Hon hade förhinder. 
10 barn och 9 vuxna blev vi i vår lilla lgh. Men det gick hur bra som helst!! 
 
Tess i väntan på anstormningen:
Tyvärr var jag inte allert och tog kort :(. Jag får visa det jag tog men allà personer som var här fångades alltså inte på bild.
 
Tess fick kläder, jag fick pengar, cupckesfat, blommor, blomstercheck och ansiktskräm. Helt underbart! Precis vad jag gillar och ville ha. Hanna hade även sytt en kudde till mig och en till Seth - alldeles själv. Så duktig sexåring! 
 
Vi fick en härlig dag tillsammans och jag trivs ju med folk omkring mig :). När jag skulle fixa tårta och fika så ville Tess ha min uppmärksamhet. Så jag satt i soffan och andra fixade efter mina instruktioner. Haha.
Tårtan - en av dem. Vi gjorde en av maräng oxå eftersom det finns en glutenallergiker bland oss. 
 
Jag ber om ursäkt att den blev åt fel håll. Går tyvärr inte ändra på via telefonen... Jag gillar kakmonstren längst ner. :) Mamma hade bakat banankaka, bondkaka och bullar. Lovely!!!
 
 
Stefan har oxå gjort ett hästjobb idag så jag har haft det lugnt. Och det var lite skönt efter en natt då vi var vakna i omgångar Tess och jag och en av de omgångarna varade i tre timmar... 
 
Tess i sin nya "onepiece" som Seth säger:
 
När några av kusinerna åkt hem och bara "storkusinerna" var kvar såg det ut såhär:
Förstår inte varför de hamnar på sniskan...
 
Är så tacksam för min familj!!! De ställer upp i vått och torrt! 
 
I början av veckan sa man på vädret att det skulle vara 10-15 grader varmt och solsken i hela Sverige. Så det var rätt så trist att vakna till detta imorse:
 
 
Men våren kommer väl någon gång. Detta med global uppvärmning märker vi dock inte av i år ;).
 
 
Nu ska jag försöka sova en stund när Tess sover. Godnatt! 
 
Trackback
RSS 2.0