PLU i Västerås

Oh, vilken bra dag vi haft i Västerås. (PLU står för pingst Ledarutveckling. Alltså en typ av utbildning som jag skrev lite om igår.)
vi har lyssnat till bra undervisning och träffat många goa vänner. De var många från Avesta och det är alltid så kul att träffa dem!! 
Tess har varit nöjd under dagen och det är ju skönt. 
 
 
Vi var på Aros kongresscenter. Vi fick kanongod mat men man blev tyvärr inte mätt så efter middagen var vi några - minst 15 st - som gick till McDonalds :). Jag åt inget där men följde med som sällskap. 
:)
 
Seth hade det bra på sitt håll. Fick denna bild messad till mig:
 
Nu är jag trött men glad efter en fantastisk dag!!
 
Sov gott min vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0